2016年7月9日 星期六

I will, I swear - Sleep 中文翻譯


Wherever you are
不論你在哪
I swear that I'll find you
我發誓我會找到你
Just know that I'll be there
你知道我永遠會在這裡等你
Whenever you're not okay
當你撐不下去的時候
I've got a place to stay
我永遠會替你留一個位置
I built it just for you
我只為你保留


Sleep is for the weak, they said
他們說睡覺是弱者為了逃避所做的事
We don't need no sleep today
我想我們今天需要睡上一覺
We'll never go away
我們絕對不會離開彼此
Sleep is for the weak, they said
他們說睡覺是弱者為了逃避所做的事
We don't need no sleep today
我想我們今天需要睡上一覺
We'll never go away
我們絕對不會離開彼此



Whenever you feel alone
當你覺得寂寞
Know that I'll stay long
你知道我永遠在你身旁
As you want me to
只要你希望的話
Whenever you're down and out
當你跌落谷底
And your heart's filled out
你的心墜入深淵
I will guide you through
我會指引你走上光明的道路



Sleep is for the weak, they said
他們說睡覺是弱者為了逃避所做的事
We don't need no sleep today
我想我們今天需要睡上一覺
We'll never go away
我們絕對不會離開彼此
Sleep is for the weak, they said
他們說睡覺是弱者為了逃避所做的事
We don't need no sleep today
我想我們今天需要睡上一覺
We'll never go away
我們絕對不會離開彼此


Sleep is for the weak, they said
他們說睡覺是弱者為了逃避所做的事
We don't need no sleep today
我想我們今天需要睡上一覺
We'll never go away
我們絕對不會離開彼此,對吧?

沒有留言:

張貼留言