2016年7月7日 星期四

Cigarettes After Sex - Nothing's Gonna Hurt You Baby 中文翻譯



Whispered something in your ear 
在你耳邊輕聲細語
It was a perverted thing to say

我將帶你進入墮落的世界
But I said it anyway

不論我說了什麼
Made you smile & look away
你羞澀的笑了,並將目光移向一旁

Nothing's gonna hurt you baby

已經沒有東西可以傷害你了寶貝
As long as you're with me you'll be just fine

只要你待在我身邊一切就會沒事
Nothing's gonna hurt you baby

已經沒有東西可以弄痛你了寶貝
Nothing's gonna take you from my side

再也沒有東西能夠從我身邊奪走你了

When we dance in my living room

當我們在我家的客廳
To that silly '90s R&B

聽著那愚蠢的九零年代藍調隨之起舞
When we have a drink or three

喝了兩三杯之後
Always ends in a hazy shower scene

結局卻總停留在那朦朧的細雨中

When we're laughing in the microphone & singing

當我們對著麥克風邊笑邊唱著歌
With our sunglasses on to our favorite songs

戴著墨鏡哼唱起彼此最愛的歌

1 則留言: