2016年7月11日 星期一

Chet Faker - I'm Into You 中文翻譯


I got a feeling we are gonna win
我有一個我們是天造地設的預感
Our bodies make it perfect
我們的身體簡直一拍即合
And your eyes can make me swim
望著妳的眼睛就像是要墜入大海

Then again everything seems new

話說回來,一切似乎又重新開始了
I can barely hold my tongue
我可以勉強管好自己的嘴巴
To say the least I'm into you
簡單來說,我愛上妳了

And your eyes
妳的眼睛
Are saying more than we can talk and warmer than our bedroom sport
已經道盡千言萬語,那溫暖更甚於榻上的溫存
And your thighs
妳的大腿
Are kisses from the outside, girl that's all I need
正如夢似幻的親吻著我的身體,女孩,那就是我要的

I'll take you down the other road
我會帶妳到另一個世界
To breathe in something more
讓妳吸收更多的養分
I'll find it harder to ignore

我發覺我無法停止思念妳
The things I want you for

我想要妳

I know you don't want

我知道妳不想要
I love you can sing

我就是喜歡妳高聲歌唱
The music was at the start

音樂正高潮迭起
Dododododo dododododo dodo

The rhythm was all

就是這個節奏
I needed to hear

我需要聽到
A woman can treat my heart
只有妳能挑撥我的心弦
Dododododo dododododo dodo

When I press an ear up to your breast

當我把耳朵靠在妳胸前
I can hear the rhythm start

我可以清楚聽到那節奏
It's hard to tell our beats apart

彼此的心跳是同步的

So I hope you're listening right now

所以妳現在聽好
Cause I can barely hold my tongue

我快要忍不住了
The sh*t we do could warm the sun

與妳纏綿是這世界上最溫暖的事情

At night

在夜晚
Twisted in a melting fall and sleeping with the scratching claws

妳的指尖描繪著我的形狀
And your words

妳的一字一句
Let me know you're feeling me and seeing all the things I see

讓我知道妳正在感受我的溫度,彼此幾乎融為一體

I'll take you down the other road

我會帶妳到另一個境界
To breathe in something more
讓妳得到更多的救贖
I'll find it harder to ignore

我發覺我無法停止思念妳
The things I want you for

我想要妳

I know you don't want

我知道妳不想要
I love you can sing

我就是喜歡妳高聲歌唱
The music was at the start

音樂正高潮迭起
Dododododo dododododo dodo

The rhythm was all

就是這個節奏
I needed to hear

我需要聽到
A woman can treat my heart

只有妳能挑撥我的心弦
Dododododo dododododo dodo

I know you don't want

我知道妳不想要
I love you can sing

我就是喜歡妳高聲歌唱
The music was at the start

音樂正高潮迭起
Dododododo dododododo dodo

The rhythm was all

就是這個節奏
I needed to hear

我需要聽到
A woman can treat my heart

只有妳能挑撥我的心弦
Dododododo dododododo dodo

沒有留言:

張貼留言