2016年7月4日 星期一

Family of the Year - Hero [年少時代電影主題曲] 中文翻譯




Let me go
讓我走吧
I don't wanna be your hero
我不想成為你的英雄
I don't wanna be your big man
我不想成為你們的靠山
I just wanna fight with everyone else
我只想和其他人一起玩耍
Your masquerade
在你的誇大不實之下
I don't wanna be a part of your parade
我不想成為你大作文章的一部分
Everyone deserves a chance to
每個人都擁有一個機會
Walk with everyone else
和其他人一起悠遊漫步
While holding down
當我可以支撐起生活
A job to keep my girl around
我會遇到那個屬於我的女孩
Maybe buy me some new strings
也許她會幫我的吉他買些新弦
And her a night out on the weekends
還有一個屬於我們的周末夜晚
We can whisper things
我們可以輕聲閒聊
Secrets from our American dreams
高談闊論我們的夢想
Baby needs some protection
小寶寶需要呵護
But I'm a kid like everyone else
但我已經長大了,就像其他的孩子一樣

So let me go
讓我走吧
I don't wanna be your hero
我不想成為你的超人
I don't wanna be a big man
我不想成為你所期望的人
I just wanna fight with everyone else
我只想和其他人一樣自在的生活
So let me go
所以讓我走吧
I don't wanna be your hero
我不想成為你的超人
I don't wanna be a big man
我不想成為我所討厭的大人
I just wanna fight with everyone else
我只想和其他人一樣有自己的選擇
Your masquerade
在你精心的包裝之下
I don't wanna be a part of your parade
我不想成為你說嘴的一部份
Everyone deserves a chance to
每個人都擁有一個機會
Walk with everyone else
和其他人一樣努力生活

沒有留言:

張貼留言